منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 128
:: بازدید ماه : 1215
:: بازدید سال : 4507
:: بازدید کلی : 104127
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
چهار شنبه 23 / 10

عصردنا گزارش مي دهد:
در پایان حاج سید رضا موسوی خواه طی گزارشی از عملکرد سه ساله هیئت امنا و سی ساله خود به عنوان متولی امام زاده ارائه داد
عصردنا:اعضاي هيات امناي امامزاده ميرسالار طي نشستي باحضور جمع كثيري از سادات مشخص شد.

به گزارش"عصردنا"با اطلاع رسانی و فراخوان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه از سادات امامزاده میرسالار در شهرهای استان خوزستان ،بوشهر ، فارس ،کهگیلویه و بویراحمد جمع کثیری از سادات در حسینه قمر بنی هاشم دهدشت در گردهمایی باشکوه دعوت به عمل آمد تا با بیان دیدگاههای خود اعضای هیئت امنای جدید را انتخاب و بارفع موانع و مشکلات در مسیر توسعه امام زاده اقدام نمایند .

آنچه در جلسه انتخاب هيات امناي امامزاده ميرسالار گذشت:


اين جلسه با تلاوت آیات قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز و سپس حاج آقا صمدیان رئیس اداره اوقاف ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین در این جلسه شرایط اعضای هیئت امنا را توضیح و سپس سخنانی در بحث وقف ایراد نمودند و سادات امام زاده را به وحدت و همگرایی توصه نمود و از اعضای هیئت امنای قدیم که در راس آنها از حجه السلام حاج سید رضا موسوی خواه به عنوان متولی امام زاده و رئیس هیئت امنا با اهداء لوح قدردانی کرد .

 سپس آقایان داور از رامهرمز ،حاج آقا مرتضوی از آب باران وحدانی از بهمئی گرمسیر و بهبهان و سید صادق پیام و آقای رضوی از دهدشت و چند تن دیگر به نمایندگی از طوایف و شهرهای مختلف به بیان دیدگاههای خود پرداختند و همگی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده هیئت امنای قدیم بر حضور مجدد حاج سید رضا موسوی در راس هیئت امنا اتفاق نظر داشته و طی طوماری به رئیس اداره اوقاف عنوان داشته که وجود هیئت امنای جدید را تنها با حضور حاج سید رضا موسوی قبول دارند و انتخاب اعضاء به نظر ایشان و ریاست اداره اوقاف باشد .

در پایان حاج سید رضا موسوی خواه طی گزارشی از عملکرد سه ساله هیئت امنا و سی ساله خود به عنوان متولی امام زاده ارائه داد . وی گفت : کل پول هدایای سادات از سال 65 تا 771 مبلغ 82147714  ميليون تومان و موجودی ضريح نیز 9609722 ميليون تومان که این مبلغ را بسیار ناجیز و اندک اعلام و بیان کرد سادات پولدار زیاد دارند ولی پول ده کم ، و بنده با دست خالی وضع امام زاده را بدین جا رسانده ام و این هم به لطف خدا و آبرو و ریش سفیدی و وساطت بیشترین خدمات برای امام زاده انجام گردید که انشالله به صورت کتابچه در خواهد آمد و پولی را که خودم از 78 تا 91 از دوستان و اشنایان جمع کردم 62944487 تومان می باشد و موجودی ضریح از سال 78 تا 92 مبلغ 960/918/217 تومان بوده و مبلغ 45 میلیون تومان از تهران و 80 میلیون تومان از استانداری استان با تلاش فراوان گرفتیم که این پول مستقیما به حساب امام زاده نزد اداره اوقاف ریخته شده است .

 وی یادآور شدند کلیه دخل و خرج و حساب و کتاب امام زاده در دفاتر مخصوص ثبت که توسط دو تن از اساتید دانشگاه که از سادات امام زاده می باشند بازبینی شده است .

موسوي ضمن گلایه از بی مهری ها و کارشکنی های بعضی در روند بازسازی امام زاده بیان کرد ضریح امام زاده دارای دو کلید که یکی نزد اوقاف و دیگری دست هیئت امنا و هیچکدام بدون حضور دیگری نمیتوانند ضریح را غبارروبی نمایند .

 رئیس هیئت امنا گفت: بنده قصد خروج از هیئت امنا را داشته که با اسرار فراوان سادات و به احترام جمع حاضر و امام زاده مجددا این مسئولیت را پذیرفتم که انشاالله اعضای هیئت امنای جدید را با مشورت و هماهنگی با اداره محترم اوقاف از بین سادات مومن و متعهد و امانت دار انتخاب و به هیئت تایید صلاحیت معرفی میکنیم .


 




:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه