منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 79
:: بازدید هفته : 89
:: بازدید ماه : 1176
:: بازدید سال : 4468
:: بازدید کلی : 104088
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
دو شنبه 4 / 7

 

 
نویسنده و فعال فرهنگی بهمئی با اعلام محکومیت ایجاد نا امنی برای حجاج و تسلیت فاجعه منا ،گفت:آل سعود شیطان و خائنین حرم امن الهی هستند و مسلمانان جهان باید مدیریت حرمین شریفین را از آل سعود بگیرند.
آل سعود, حج, فاجعه منا, رمی جمرات, سید کاظم مطلوبی, میرسالاری, اسلام, بن سلمان, شیطان, آمریکا, صهوینسم, وهابیت, آوای ماغر

به گزارش سایت خبری آوای ماغر،سیدکاظم مطلوبی میرسالاری در گفت و گوی تفصیلی با خبرنگارآوای ماغر با اعلام محکومیت ایجاد نا امنی برای حجاج و تسلیت فاجعه منا ،گفت:هر ساله با آغاز ماه ذی‌الحجه زائرین کعبه برای انجام فریضه تمتع راهی مکه می‌شوند، حج عطیّه بزرگ الهی و حاجیان مهمانان ویژه درگاه خداوند هستند چرا که حج از شکوهمندترین شعائر دین و از فرائض بزرگ اسلام است.

 

وی تصریح کرد:حج ،میعادگاه حضور گسترده امت مسلمان جهان، برای دست یافتن به هویت راستین و منش والای الهی در معبد عشق و میقات عرفان و شعور است و طبیعی است که با رسیدن ماه ذی‌الحجه حضور زائران برای انجام مراسم حج در مکه افزوده شود، بدون شک انجام این فریضه الهی باید در سایه امنیت حاجیان باشد و کشور میزبان موظف است در جهت تامین این امنیت برآید.
 

مطلوبی میرسالاری با اشاره به حادثه سقوط جرثقیل بر روی حجاج ،گفت: درحالی که تنها چند روز از اجرای این فریضه الهی نگذشته بود ، خبر سقوط جرثقیل در بیت‌الله الحرام وحشت را به جان زائرین انداخت و صحنه دلخراشی را رقم زد ؛شامگاه جمعه مسجدالحرام در پی وقوع گرد و غبار همراه با وزش باد، شاهد سقوط یکی از ده‌ها جرثقیل غول پیکری بود که ماههاست خانه خدا را به محاصره خود در آورده‌اند.

 

وی گفت:در اینجا این پرسش مطرح می‌شود که مسئولیت این حادثه دلخراش با چه کسی است؟ این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد:آل سعود که میزبانی چنین مراسم عظیمی را در جهان اسلام دارد، بدون شک در مقابل حفظ جان زائرین مسئول خواهد بود و باید در این زمینه بیشتر تلاش کند. این امر نشان می‌دهد آل‌سعود قدرت اداره مسجدالحرام را ندارد، در ایامی که میلیون‌ها زائر در این مسجد حضور دارند، چرا باید جرثقیل در آنجا باشد؟

 

مطلوبی افزود:این سیاست شوم تجاری‌سازی حریم حرم امن الهی و تخریب میراث اسلامی شهرهای مقدس مکه و مدینه توسط آل سعود، ۱۱۰ کشته و بیش از ۲۵۰ زخمی برجا گذاشت.

 

وی گفت:دلارهای نفتی و درآمد بالغ بر شش ميليارد دلار ارز که از مراسم حج عاید این کشور می‌شود باعث نشده تا مقامات ریاض از خوش خدمتی به غرب چشم بپوشند، ساخت و سازها در این کشور که در پس این فعالیت‌های تجاری، شرکت‌های اروپایی قرار دارند موضوعی است که آل سعود حاضر نشده در مراسم حج از آن صرف نظر کند.

مطلوبی تاکید کرد:كعبه همان حريم امن الهي كه ميعادگاه راز و نياز انبياء و اولياي خدا بوده و اولين خانه روي زمين است که برای هدايت عامه مردم بنا نهاده شده و بايد بر خانه هاي اطراف تسلط داشته و نبايد ديوار خانه‌هاي همسايه بر كعبه به عنوان قبله ميلياردها مسلمان جهان احاطه و تسلط داشته باشد.

 

وی گفت:متاسفانه طرح ساخت و ساز برج ساعت و برجهاي ديگر ( بر گرفته از برج ساعت لندن ) در جوار خانه حريم امن الهی بر خلاف اصول قرآن بر كعبه تسلط دارد و هر مسلماني از این منظره احساس انزجار و ناراحتي مي‌كند.

 

وی افزود:سعودی‌ها علیرغم بداهت ضرورت حفظ حرمت کعبه و اینکه نباید ساختمانی بلندتر از آن در جوار بیت‌الله و مشرف به آن ساخته شود، قصر پادشاهی خود در مکه را بر روی کوه کنار کعبه ساختند و سال‌ها از آن برای خوشگذرانی و تفاخر استفاده کردند و پس از آن، اهانت خود را در سال ۹۱ با ساخت برج‌های متعدد در اطراف کعبه گسترش دادند و در نهایت توطئه ی تغییر بنای کعبه را دنبال می کنند.

 

مطلوبی گفت:لازم است بدانید جرثقیلی که در مسجد الحرام سقوط کرد متعلق به شرکت "نسما" وابسته به "محمد بن سلمان" جانشین ولیعهد عربستان سعودی است.

 

وی تصریح کرد:امادر عید قربان یکبار دیگر خیانت آل‌سعود ملعون،با بستن مسیرحجاج برای عبور شیطان(محمدبن سلمان) فاجعه آفرید و عید امت اسلامی را به عزا تبدیل کرد.

 

مطلوبی گفت:رژیم خبیث آل‌سعود با اعمال اقدامات غیر منطقی امنیتی و خفقان پلیسی، مسبب جان باختن صدها زائر بیت الله الحرام شد و حلقه جنایات صهیونیستی علیه مسلمانان را پس از کشتار مسجد الحرام و حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران یمن در عید قربان تکمیل کرد.

 

 وی افزود:ماهیت این حوادث هر چه باشد، چه تلاش آل‌سعود برای ارائه یک تصویر زشت و خشن از اسلام در دنیا و متوقف کردن موج اسلام گرایی در کشورهای مختلف جهان و چه تلاش برای جلوگیری از اعلام برائت حجاج از شیطان بزرگ در رمی جمرات و چه زمینه‌ سازی برای تفرقه بین امت اسلام و به تعطیل کشاندن حج ابراهیمی، این یک جنایت فراموش نشدنی و بیانگر نکبت آل‌سعود برای مسلمانان است.

 

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: این جنایت بزرگ و نابخشودنی یکبار دیگر نشان داد که رژیم بی ‌دین آل‌سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین وحی کوتاه کنند وگرنه هر سال باید منتظر شنیدن اخبار این چنین تلخ بود.

 

مطلوبی گفت: نباید این نکته را نادیده گرفت که ریشه تمامی این بدبختی‌ها شیطان بزرگ آمریکاست؛اگر حمایت های دائمی آمریکا از این رژیم دیکتاتور نبود و مردم عربستان اجازه داشتند آزادانه نظام مورد علاقه خود را، پای صندوق‌های رأی انتخاب کنند، حتی یک درصد هم احتمال حاکمیت این خاندان فاسد و بی‌کفایت بر مردم حجاز و وقوع چنین حوادث تلخی نبود.
 

وی افزود:این فاجعه بزرگ را به امام زمان(عج) و نائب بزرگوارشان، امام خامنه‌ای و به امت اسلامی بویژه ملت ایران و علی‌الخصوص خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و از خدای متعال می‌خواهیم که به حق خون به ناحق ریخته شده این قربانیان مظلوم، شر صهیونیستها و آل‌سعود و رژیم جنایتکار آمریکا – که ریشه همه این بدبختی‌هاست – را از امت اسلام کم کند.
 

مطلوبی افزود:وظیفه خود می‌دانیم که مسئولیت سنگین دولت بویژه دستگاه سیاست خارجی کشور را در مطالبه حقوق امت اسلامی و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی را یادآوری کنیم؛آیاوقت آن نرسیده است که مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی به جنایت‌هایی که آل سعود در تاریخ ننگین خودشان نسبت به آنان داده و روز بروز در ارتکاب جنایات بیشتر در عراق ، یمن ، سوریه و بحرین چهره زشت و شوم خود را بهتر نشان می‌دهند ،تصمیمات جدی و اجتماعی بگیرند؟

 

وی افزود: همه می‌دانند آل سعودی که خود را خادم الحرمین الشریفین می‌دانند ،جز نوکری آمریکا ، ارتباط با صهیونیست‌ها ، تقویت و  ایجاد گروه‌های تکفیری همچون داعش،النصره  و بوکوحرام که جز کشتار و تخریب و ایجاد تفرقه بین مسلمانان نقشی ندارند ، کار دیگری انجام نمی دهند.

 

مطلوبی با بیان اینکه آل سعود نگهبانان دروغين و جعلي حرم امن الهي هستند,گفت:آل سعود با تفكر منحرف وهابيت، در راه شيطان(آمريكا و صهيونست) و براي شيطان ،مردم مسلمان يمن را قرباني مي كند و آنچه امروز مدعيان دموكراسي و وهابيت صهيونستي در قرن بيست و يكم روا مي دارند حتي در عصر جاهليت هم ممنوع و مطرود بوده است.

وی تصریح کرد:امروز در حاليكه مردم در رمي جمرات به سمبل شيطان سنگ مي زنند،شیطان (محمدبن سلمان)درمنا باعث کشتار حاجیان و در يمن ،عراق و سوريه به مردم مسلمان شليك مي كند؛ امروز آل سعود مشکل اصلی دنیای اسلام می‌باشند .

 

مطلوبی با بیان اینکه بروز حوادث روزهای گذشته در سرزمین وحی، حکایت از بی کفایتی و بی تدبیری مسئولان عربستان سعودی در اداره و مدیریت برگزاری حج ابراهیمی دارد،گفت:در مراسم حج امسال شاهد حوادث ناگواری هستیم که امنیت حجاج بیت الله الحرام را تهدید می کند؛در تازه ترین فاجعه که در سرزمین منا رخ داد ،حاجیان زیادی از کشورهای اسلامی از جمله کشورمان یا جان خود را از دست دادند و یا زخمی و مجروح و عده ای هم ناپدید شدند.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی موضوع و پذیرش مسئولیت سهل‌انگاری و سوء مدیریت کسانی که خود را خادم الحرمین می نامند، گفت: آل سعود به جای تأمین امنیت مسلمین در موسم حج، با دخالت های نابجا در امور سایر کشورهای اسلامی به ویژه یمن مظلوم و حمایت از گروه های تندرو و افراطی چهره اسلام را مشوش کرده و مسلمانان را در بحرین، عراق و سوریه به خاک و خون کشیده و بذر عداوت، دشمنی و ناامنی را در منطقه می کارند

.

مطلوبی در پایان سخنان خود گفت:اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با تمام خانواده ها و بازماندگان این فجایع و طلب غفران الهی برای جان باختگان و آرزوی شفاء و بهبودی برای مجروحان این حادثه دردناک؛ به ویژه خانواده ها و آسیب دیدگان کشورمان، از سران کشورهای اسلامی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی می خواهم علاوه بر محکومیت رژیم آل سعود، با توجه جایگاه و عظمت حرمین شریفین برای اداره صحیح و کارآمد آن تدبیری شایسته بیندیشند .

 


:: بازدید از این مطلب : 1155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه